HANDELSBETINGELSER
VIRKSOMHEDSOPLYSNINGER
info@reactivate.dk – besvares inden 2 hverdage
Juridisk adresse: Lyngvej 84, 6710 Esbjerg V. (Send ikke til denne)
BESTILLING OG BETALING
Alle vores viste priser på hjemmesiden er inkl. dansk moms og andre afgifter.
Priserne er dagspriser.
Prisen på bestillingstidspunktet, er den gældende pris for købet.
BESTILLING
Når du har afgivet en bestilling, vil du modtage en online bekræftelse.
Skulle du ikke modtage denne bekræftelse indenfor 1 time, bør du kontakte os.
Du vil desuden modtage en ny mail, samme dag som din ordre er afsendt.
Når du handler med Reactivate indgås aftaler på dansk.
Du skal være fyldt 18 år for at handle hos os. Er du under 18 år, skal du have samtykke fra en forælder eller værge.
Når du tegner et abonnement/betaler via kreditaftale, skal du indtaste din fødselsdato, så vi sikrer, at du er over 18 år. Er du under 18 år, skal aftalen indgås af en forælder eller værge.
En aftale kan altid annulleres af en forælder eller værge, såfremt det viser sig, at den er blevet indgået af en person under 18 år.
BETALING
Vi tilbyder flere mulige betalingsmetoder – heriblandt: Betalingskort og MobilePay
Den mest sikre, og den betalingsform vi anbefaler alle kunder, er at betale med et betalingskort.
Vi accepterer følgende korttyper:
- Visa/Dankort
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Debit
- Maestro
- Mobilepay
ONLINE BETALING MED KORT
Ved betaling med elektronisk betalingskort trækkes beløbet først, når varerne er afsendt.
Der betales via en sikker og krypteret SSL-forbindelse (Secure Socket Layer). Dette betyder at dine kortoplysninger ikke kan læses af udenforstående.
Når du handler med et betalingskort, forbeholder vi os retten til at kontrollere, om de personlige oplysninger der er opgivet, er sande.
Hvis du ønsker det, kan vi til enhver tid nedskrive det betalte beløb – hvis f.eks. et produkt er udsolgt, eller ikke ønskes alligevel. Men af sikkerhedsmæssige årsager kan vi ALDRIG forhøje det godkendte beløb. Der er ingen gebyrer på betaling med alle former for kort eller mobilepay.
FRAGT & LEVERING
Privat omdeling 49,-
Leveringstiden, er 1-4 dage. Vi afsender varer alle ugens dage. Men er din pakke først bestilt fredag aften-søndag, kan de først indleveres hos GLS Mandag, og du vil dermed modtage dem Tirsdag.
Der vil altid blive fremsendt et ”Track-and-Trace” nummer på sms, så det er muligt at følge bestillingen fra vores lager til det aftalte leveringssted.
MODTAGELSE
Ved levering er du som kunde selv ansvarlig for at tjekke pakkens indhold og tilstand ved modtagelsen.
RETURNERING OG FORTRYDELSESRET
Når du handler hos Reactivate har du 14 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele os, at du fortryder købet og derpå returnere varen til os.
Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den næstfølgende hverdag.
For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en tydelig erklæring via mail give os meddelelse herom senest 14 dage efter modtagelsen af varen. Ønsker du at gøre brug af din fortrydelsesret bedes du udfylde returformularen på Shipmondo:
https://return.shipmondo.com/retur-gls-danmark-outletfashion
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Sørg for varen sendes med omdeling, da Fashion Outlet ellers ikke modtager pakken. Varen bedes sendes med GLS eller PostNord.
Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på. Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde den fungerer på. Med andre ord – Varen kan prøves på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som værdiforringet, hvilket betyder at du ved fortrydelse af købet kun kan få en lille del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Vi kompenserer ikke for returnerede pakker tabt i returforsendelsen.
Returvarer sendes til
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. Eller pakkeshop M.V
TILBAGEBETALING AF KØBSBELØBET
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
REKLAMATION
Der ydes naturligvis 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Skade på varen som følge af fejlhåndtering fra kundens side er ikke dækket af reklamationsretten. Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Nordic Fashion Group ApS inden for rimelig tid efter varens at manglen er konstateret eller burde være konstateret. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.
Når du skal sende en reklamation retur til os, kan du gøre det via det nedenstående link:
Det gratis, og du skal blot udfylde korrekt information, og indlevere pakken til nærmeste posthus. Det kræver dog du har en printer til rådighed: https://return.shipmondo.com/retur-gls-danmark-outletfashion
BLACK NOVEMBER & JULEGAVER
Vi bytter julegaver og varer købt under Black November til og med 10. januar. Ved ombytning gælder de samme regler som ved fortrydelsesretten. De 14 dages fortrydelsesret forlænges dermed til 10. januar ifm. køb af julegaver og Black November.
Ønsker du at kunne bytte varerne i din ordre, angiv venligst i bemærkninger til ordren, at ordren er til gave.
KONTAKT OS
PRIVATLIVSPOLITIK
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Personoplysningerne registreres hos Reactivate og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på reactivate.dk er Reactivate.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
COOKIES
På reactivate.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer. Hvordan dette gøres, afhænger af din browser.
LOGSTATISTIK
Vi bruger en logstatistik på reactivate.dk. Dette er et statistik-system, der opsamler information, som kan give et statistisk billede af hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra, og hvor på websitet det forlades mv.
Logstatistikken anvendes kun med det formål at optimere reactivate.dk.
KLAGEADGANG
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte
info@reactivate.dk
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
via Klageportalen for Nævnenes Hus.
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 dkr. og højst 100.000 dkr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 dkr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag – uanset beløbets størrelse. Læs mere her.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal her – http://ec.europa.eu/odr
STANDARDFORTRYDELSESFORMULAR
(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)
Til:
Bestilt den: ____________________________________________________________
Modtaget den: ____________________________________________________________
Ordrenr.: ____________________________________________________________
Navn: ____________________________________________________________
Adresse: ____________________________________________________________
Forbrugerens underskrift: ____________________________________________________________
Dato: ____________________________________________________________
Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:
Antal | Varenummer og varenavn | Årsag* |
---|---|---|
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 30.08.2023