Denne side har begrænset support til din browser. Vi anbefaler at skifte til Edge, Chrome, Safari eller Firefox.
Tillykke! Din ordre kvalificerer til gratis forsendelse Køb for over 499,- kr. og opnå gratis fragt

HANDELSBETINGELSER

VIRKSOMHEDSOPLYSNINGER

info@reactivate.dk – besvares inden 2 hverdage

 

Reactivate
Sædding Ringvej 2
6710 Esbjerg
CVR-nummer: 44305313

 

Juridisk adresse: Lyngvej 84, 6710 Esbjerg V. (Send ikke til denne)

BESTILLING OG BETALING

Alle vores viste priser på hjemmesiden er inkl. dansk moms og andre afgifter.

Priserne er dagspriser.

Prisen på bestillingstidspunktet, er den gældende pris for købet.

BESTILLING

Når du har afgivet en bestilling, vil du modtage en online bekræftelse.

Skulle du ikke modtage denne bekræftelse indenfor 1 time, bør du kontakte os.

Du vil desuden modtage en ny mail, samme dag som din ordre er afsendt.

Når du handler med Reactivate indgås aftaler på dansk.

 

Hvis du ønsker at modtage en ny kopi af din ordrebekræftelse bedes du venligst sende os en mail på : info@reactivate.dk

 

Du skal være fyldt 18 år for at handle hos os. Er du under 18 år, skal du have samtykke fra en forælder eller værge.

Når du tegner et abonnement/betaler via kreditaftale, skal du indtaste din fødselsdato, så vi sikrer, at du er over 18 år. Er du under 18 år, skal aftalen indgås af en forælder eller værge.

En aftale kan altid annulleres af en forælder eller værge, såfremt det viser sig, at den er blevet indgået af en person under 18 år.

BETALING

Vi tilbyder flere mulige betalingsmetoder – heriblandt: Betalingskort og MobilePay

Den mest sikre, og den betalingsform vi anbefaler alle kunder, er at betale med et betalingskort.

Vi accepterer følgende korttyper:

  • Visa/Dankort
  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Debit
  • Maestro
  • Mobilepay

ONLINE BETALING MED KORT

Ved betaling med elektronisk betalingskort trækkes beløbet først, når varerne er afsendt.

Der betales via en sikker og krypteret SSL-forbindelse (Secure Socket Layer). Dette betyder at dine kortoplysninger ikke kan læses af udenforstående.

Når du handler med et betalingskort, forbeholder vi os retten til at kontrollere, om de personlige oplysninger der er opgivet, er sande.

Hvis du ønsker det, kan vi til enhver tid nedskrive det betalte beløb – hvis f.eks. et produkt er udsolgt, eller ikke ønskes alligevel. Men af sikkerhedsmæssige årsager kan vi ALDRIG forhøje det godkendte beløb. Der er ingen gebyrer på betaling med alle former for kort eller mobilepay.

FRAGT & LEVERING

 

Levering til GLS pakkeshop er gratis ved køb over 399,- dkr.
Ellers koster det 39,- dkr.

 

Privat omdeling 49,-

Leveringstiden, er 1-4 dage. Vi afsender varer alle ugens dage. Men er din pakke først bestilt fredag aften-søndag, kan de først indleveres hos GLS Mandag, og du vil dermed modtage dem Tirsdag.

Der vil altid blive fremsendt et ”Track-and-Trace” nummer på sms, så det er muligt at følge bestillingen fra vores lager til det aftalte leveringssted.

MODTAGELSE

Ved levering er du som kunde selv ansvarlig for at tjekke pakkens indhold og tilstand ved modtagelsen.

 

Såfremt pakken er beskadiget, eller du se kan den har været åbnet, skal du hurtigt muligt reklamerer ved at skrive til
info@reactivate.dk

 

RETURNERING OG FORTRYDELSESRET

Når du handler hos Reactivate har du 14 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele os, at du fortryder købet og derpå returnere varen til os.

Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den næstfølgende hverdag.

For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en tydelig erklæring via mail give os meddelelse herom senest 14 dage efter modtagelsen af varen. Ønsker du at gøre brug af din fortrydelsesret bedes du udfylde returformularen på Shipmondo:

https://return.shipmondo.com/retur-gls-danmark-outletfashion

 

Du kan også give besked til
info@reactivate.dk  eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne. 

 

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Sørg for varen sendes med omdeling, da Fashion Outlet ellers ikke modtager pakken. Varen bedes sendes med GLS eller PostNord.

Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på. Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde den fungerer på. Med andre ord – Varen kan prøves på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som værdiforringet, hvilket betyder at du ved fortrydelse af købet kun kan få en lille del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

 

Når der er tale om en ren returvare/ombytningsvare, vil udgiften til returneringen tilfalde dig, hvilket vil sige du selv skal betale fragten retur – vi betaler til gengæld for at den nyombyttede vare sendes til dig igen.
Du bærer risikoen for varen fra varens tilbagelevering, og ved returnering er du ansvarlig for at varen er pakket forsvarligt ind.

 

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Vi kompenserer ikke for returnerede pakker tabt i returforsendelsen.

Returvarer sendes til

 

Reactivate
Sædding Ringvej 2
6710 Esbjerg V

 

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. Eller pakkeshop M.V

TILBAGEBETALING AF KØBSBELØBET

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

REKLAMATION

Der ydes naturligvis 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Skade på varen som følge af fejlhåndtering fra kundens side er ikke dækket af reklamationsretten. Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Nordic Fashion Group ApS inden for rimelig tid efter varens at manglen er konstateret eller burde være konstateret. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Når du skal sende en reklamation retur til os, kan du gøre det via det nedenstående link:

Det gratis, og du skal blot udfylde korrekt information, og indlevere pakken til nærmeste posthus. Det kræver dog du har en printer til rådighed: https://return.shipmondo.com/retur-gls-danmark-outletfashion

BLACK NOVEMBER & JULEGAVER

Vi bytter julegaver og varer købt under Black November til og med 10. januar. Ved ombytning gælder de samme regler som ved fortrydelsesretten. De 14 dages fortrydelsesret forlænges dermed til 10. januar ifm. køb af julegaver og Black November.

Ønsker du at kunne bytte varerne i din ordre, angiv venligst i bemærkninger til ordren, at ordren er til gave.

KONTAKT OS

 

Hvis du vil kontakte os, kan du gøre det via mail:
info@reactivate.dk . Besvares inden 2 hverdage.

 

PRIVATLIVSPOLITIK

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

 

Navn
Adresse
Tlf.nr.
Mailadresse
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.

 

Personoplysningerne registreres hos Reactivate og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Den dataansvarlige på reactivate.dk er Reactivate.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.

 

Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på:
info@reactivate.dk

 

COOKIES

På reactivate.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer. Hvordan dette gøres, afhænger af din browser.

LOGSTATISTIK

Vi bruger en logstatistik på reactivate.dk. Dette er et statistik-system, der opsamler information, som kan give et statistisk billede af hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra, og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål at optimere reactivate.dk.

KLAGEADGANG

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte
info@reactivate.dk

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
via Klageportalen for Nævnenes Hus. 

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 dkr. og højst 100.000 dkr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 dkr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag – uanset beløbets størrelse. Læs mere her.

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal her – http://ec.europa.eu/odr   

STANDARDFORTRYDELSESFORMULAR

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:

 

Reactivate
Sædding Ringvej 2
6710 Esbjerg V
CVR: 44305313
E-mail:
info@reactivate.dk

 

Bestilt den: ____________________________________________________________

Modtaget den: ____________________________________________________________

Ordrenr.: ____________________________________________________________

Navn: ____________________________________________________________

Adresse: ____________________________________________________________

Forbrugerens underskrift: ____________________________________________________________

Dato: ____________________________________________________________

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

Antal Varenummer og varenavn Årsag*
     
     
     
     

 

*Årsag for returnering (Angiv nummeret i feltet årsag)
Denne er ikke obligatorisk

 

 

1 Jeg fortryder mit køb
2 Varen er defekt
3 Størrelsen er for lille
4 Størrelsen er for stor
5 Dårlig pasform
6 Ikke som forventet
7 Andet (skriv i feltet Årsag)

 

 

Jeg ønsker følgende:
☐ Pengene retur
☐ Ombytning til samme vare
☐ Ombytning til denne vare: _____________________________________________________

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 30.08.2023

Kurv

Tillykke! Din ordre kvalificerer til gratis forsendelse Du mangler 499 kr for at få gratis fragt.
Der kan ikke købes flere produkter